Resum
L’objectiu del present informe és analitzar quina ha estat d’evolució dels trastorns de l’aprenentatge i dels TEA en els darrers anys a Catalunya, a partir de la informació disponible en els sistemes d’informació sanitaris, i avaluar la relació entre el diagnòstic d’aquests trastorns i el mes de naixement del menor, així com amb altres factors que també poden influir en aquests diagnòstics.
Paraules clau
Trastorns de l'aprenentatge; Trastorns del desenvolupament; Mes de naixement;
Citació recomanada
Colls C, García-Altés A, Pons JMV. Trastorns de l’aprenentatge i trastorns del desenvolupament: com afecta el mes de naixement?. Barcelona: Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya; 2018. (Monogràfics (Observatori del Sistema de Salut de Catalunya);30).
Audiència
Professionals
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/4113Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: