Resum
Els resultats en general són força bons, tant en el conjunt de Catalunya com en les regions sanitàries, tot i que no disposem d'estudis de referència en aquesta línia de servei. En general, tant en el conjunt de Catalunya com en les regions sanitàries, la majoria de preguntes obtenen bons resultats i, tret d'aspectes concrets, en la majoria de preguntes s'assoleix l'estàndard pretès del 75% de valoracions positives.
El Pla d'enquestes de satisfacció (PLAENSA©) és un projecte que va començar l'any 2001 per avaluar la qualitat del servei i el grau de satisfacció de les persones usuàries amb els diferents serveis sanitaris públics, amb l'objectiu d'obtenir una informació que resulta molt valuosa per dissenyar i implementar estratègies de millora de la qualitat en la provisió d'aquests serveis. La satisfacció és un sentiment subjectiu de la persona receptora del servei, que té un gran valor per a la gestió. Quantificar-la permet avaluar l'acceptabilitat dels esforços de planificació i provisió de serveis i complementar els aspectes d'eficiència i efectivitat.
En aquest sentit, els estudis del PLAENSA© formen part de la informació de resultats que es presenta a la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya, s’incorporen en els informes sectorials de la Central de Resultats de l’Observatori del Sistema de Salut de Catalunya, donen suport als objectius del Pla de Salut i estan disponibles en el portal de transparència de la Generalitat.
Paraules clau
Enquestes de satisfacció; Atenció sociosanitària; Internament
Citació recomanada
Servei Català de la Salut. Unitat de Qualitat. Pla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): atenció sociosanitària amb internament, 2003. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2004.
Audiència
CiutadaniaProfessionals
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/1273Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: