La qualitat de l’atenció hospitalària a Catalunya segons la visió dels professionals de la salut i els ciutadans
Resum
Per tal de tenir una visió clara i de consens dels aspectes més importants en relació a la qualitat i seguretat de l’atenció hospitalària a Catalunya s’ha considerat essencial escoltar i recollir l’opinió dels diversos col·lectius involucrats: des dels col·lectius professionals -medicina, infermeria, gestors, planificadors, atenció a l’usuari- als pacients i ciutadans. Amb aquests elements s’ha posat en marxa el Projecte marca Q de qualitat, l’objectiu del qual és dissenyar una eina que permeti identificar la qualitat assistencial, utilitzar-la per fer una avaluació comparativa entre els centres assistencials i, finalment, posar els resultats a disposició dels proveïdors i professionals de la salut perquè puguin comparar el seu centre amb aquells que hagin obtingut els millors resultats.
Paraules clau
Qualitat i seguretat assistencial; Avaluació; Marca Q de qualitat
Citació recomanada
Mercader M, Oliva G, Davins J, Muñoz L, Robles N, Espallargues M. La qualitat de l’atenció hospitalària a Catalunya segons la visió dels professionals de la salut i els ciutadans. Ann Med (Barc 1976). 2017;100(3):119-123.
Audiència
Professionals
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/3510Aquest element apareix a les col·leccions següents
- DS - Articles científics [353]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: