Protocol d'intervenció grupal psicoeducativa per a pacients amb depressió lleu/moderada a l'atenció primària
Resum
Aquest protocol pretén aconseguir l’homogeneïtzació de les intervencions grupals que fan els infermers/es dels diversos equips d’atenció primària que participen en l'estudi “Evaluación de la efectividad y eficiencia de un programa de enfermería de intervención grupal psicoeducativa en pacientes con trastorno depresivo leve desarrollado en los equipos de atención primaria de Barcelona Ciudad. PI07/90712”
Així mateix, l’objectiu final de l’estudi és desenvolupar una nova eina d’intervenció en el
tractament de les depressions lleus que es pugui utilitzar des de l’àmbit d’infermeria d’atenció primària i que s’integri en la continuïtat assistencial de les intervencions que rep
el pacient, tant des de l’atenció primària com des de l’especialitzada en salut mental.
Paraules clau
Intervenció grupal psicoeducativa; Depressió; Atenció primària
Citació recomanada
Armengol-Vallés J, Campo-Osaba MA, Escudero-Soler A, Falder-Serna I, Fernández-Linares EM, García-Tarafa MT, et al. Protocol d'intervenció grupal psicoeducativa per a pacients amb depressió lleu/moderada a l'atenció primària. Barcelona: Àmbit d'Atenció Primària Barcelona Ciutat; 2009.
Audiència
Professionals
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/4596Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: