Resum
Des de l'any 2003 el Servei Català de la Salut utilitza un pla d'enquestes per mesurar la percepció, experiència i satisfacció dels usuaris del servei (PLAENSA) per incorporar els PREM en l'avaluació i millora dels serveis sanitaris. És mitjançant l'ús sistemàtic de PLAENSA i altres inputs de l'experiència del pacient que els hospitals i els serveis sanitaris de Catalunya han volgut evolucionar cap a una atenció més integrada, centrada en el pacient i en valors.
Paraules clau
Enquestes de satisfacció; PLAENSA; Usuaris; Serveis sanitaris
Citació recomanada
Jiménez-Villa J, Cerdà-Calafat I, Illa-Soler P, Teixidó-Sánchez MV, Labordena-Barceló MJ. Hospital user experience in the Catalan Health System: a transforming tool. Poster presented at: 44th IHF World Hospital Congress; 2021 November 8-11; Barcelona.
Audiència
Professionals
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/7296Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: