Torna al Registre Simple

 
dc.contributorDepartament de Salut
dc.contributor.authorServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat
dc.date.accessioned2022-06-08T11:15:37Z
dc.date.available2022-06-08T11:15:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat. Pla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): assistència sanitària telefònica 061-CatSalut Respon, 2017. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2018.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11351/7647
dc.descriptionAssistència sanitària telefònica; 061 CatSalut Respon; Enquestes de satisfacció
dc.description.abstractAquest és el primer estudi de satisfacció PLAENSA sobre la percepció de la qualitat i la satisfacció dels usuaris amb el servei d’atenció telefònica 061 Salut Respon. S’han dut a terme 2.000 enquestes a nivell de tot Catalunya. La satisfacció mitjana del usuaris ha sigut de 8,43 sobre 10, mentre que 92,8% han afirmat que, si poguessin, tornarien a utilitzar el mateix servei del 061. El Pla d'enquestes de satisfacció (PLAENSA©) és un projecte que va començar l'any 2001 per avaluar la qualitat del servei i el grau de satisfacció de les persones usuàries amb els diferents serveis sanitaris públics, amb l'objectiu d'obtenir una informació que resulta molt valuosa per dissenyar i implementar estratègies de millora de la qualitat en la provisió d'aquests serveis. La satisfacció és un sentiment subjectiu de la persona receptora del servei, que té un gran valor per a la gestió. Quantificar-la permet avaluar l'acceptabilitat dels esforços de planificació i provisió de serveis i complementar els aspectes d'eficiència i efectivitat. En aquest sentit, els estudis del PLAENSA© formen part de la informació de resultats que es presenta a la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya, s’incorporen en els informes sectorials de la Central de Resultats de l’Observatori del Sistema de Salut de Catalunya, donen suport als objectius del Pla de Salut i estan disponibles en el portal de transparència de la Generalitat.
dc.language.isocat
dc.publisherServei Català de la Salut
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceScientia
dc.subjectTelèfon en medicina - Catalunya - Opinió pública
dc.subjectTelemedicina - Catalunya - Opinió pública
dc.subjectPacients - Satisfacció
dc.subject.meshTelemedicine
dc.subject.meshPatient Satisfaction
dc.subject.meshData Collection
dc.subject.meshCatalonia
dc.titlePLAENSA: assistència sanitària telefònica 061-CatSalut Respon-2017
dc.title.alternativePla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): assistència sanitària telefònica 061-CatSalut
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/report
dc.subject.decstelemedicina
dc.subject.decssatisfacción del paciente
dc.subject.decsrecopilación de datos
dc.subject.decsCataluña
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.audienceProfessionals
dc.audienceCiutadania
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Torna al Registre Simple