Regresa al Registro Simple

 
dc.contributorDepartament de Salut
dc.contributor.authorServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat
dc.date.accessioned2022-06-08T11:15:37Z
dc.date.available2022-06-08T11:15:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat. Pla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): assistència sanitària telefònica 061-CatSalut Respon, 2017. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2018.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11351/7647
dc.descriptionAsistencia sanitaria telefónica; 061 CatSalut Responde; Encuestas de satisfacción
dc.language.isocat
dc.publisherServei Català de la Salut
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceScientia
dc.subjectTelèfon en medicina - Catalunya - Opinió pública
dc.subjectTelemedicina - Catalunya - Opinió pública
dc.subjectPacients - Satisfacció
dc.subject.meshTelemedicine
dc.subject.meshPatient Satisfaction
dc.subject.meshData Collection
dc.subject.meshCatalonia
dc.titlePLAENSA: assistència sanitària telefònica 061-CatSalut Respon-2017
dc.title.alternativePla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): assistència sanitària telefònica 061-CatSalut
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/report
dc.subject.decstelemedicina
dc.subject.decssatisfacción del paciente
dc.subject.decsrecopilación de datos
dc.subject.decsCataluña
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.audienceProfessionals
dc.audienceCiutadania
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Regresa al Registro Simple