The impact of attention-deficit/hyperactivity disorder and specific learning disorders on academic performance in Spanish children from a low-middle- and a high-income population
Autor/a
Data
2023-04-12Enllaç permanent
https://hdl.handle.net/11351/12299DOI
10.3389/fpsyt.2023.1136994
ISSN
1664-0640
WOS
000982935700001
PMID
37124266
Paraules clau
Rendiment acadèmic; Trastorn per dèficit d'atenció i hiperactivitat; Trastorns específics de l'aprenentatgeCitació recomanada
Español-Martín G, Pagerols M, Prat R, Rivas C, Ramos-Quiroga JA, Casas M, et al. The impact of attention-deficit/hyperactivity disorder and specific learning disorders on academic performance in Spanish children from a low-middle- and a high-income population. Front Psychiatry. 2023 Apr 12;14:1136994.
Audiència
Professionals
Aquest element apareix a les col·leccions següents
- HVH - Articles científics [4476]
- VHIR - Articles científics [1751]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:





