Torna al Registre Simple

 
dc.contributorDepartament de Salut
dc.contributor.authorServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat
dc.date.accessioned2015-02-17T13:40:58Z
dc.date.available2015-02-17T13:40:58Z
dc.date.issued2004-03
dc.identifier.citationServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat. Pla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): atenció sociosanitària amb internament, 2003. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2004.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11351/1273
dc.descriptionEnquestes de satisfacció; Atenció sociosanitària; Internament
dc.description.abstractEls resultats en general són força bons, tant en el conjunt de Catalunya com en les regions sanitàries, tot i que no disposem d'estudis de referència en aquesta línia de servei. En general, tant en el conjunt de Catalunya com en les regions sanitàries, la majoria de preguntes obtenen bons resultats i, tret d'aspectes concrets, en la majoria de preguntes s'assoleix l'estàndard pretès del 75% de valoracions positives. El Pla d'enquestes de satisfacció (PLAENSA©) és un projecte que va començar l'any 2001 per avaluar la qualitat del servei i el grau de satisfacció de les persones usuàries amb els diferents serveis sanitaris públics, amb l'objectiu d'obtenir una informació que resulta molt valuosa per dissenyar i implementar estratègies de millora de la qualitat en la provisió d'aquests serveis. La satisfacció és un sentiment subjectiu de la persona receptora del servei, que té un gran valor per a la gestió. Quantificar-la permet avaluar l'acceptabilitat dels esforços de planificació i provisió de serveis i complementar els aspectes d'eficiència i efectivitat. En aquest sentit, els estudis del PLAENSA© formen part de la informació de resultats que es presenta a la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya, s’incorporen en els informes sectorials de la Central de Resultats de l’Observatori del Sistema de Salut de Catalunya, donen suport als objectius del Pla de Salut i estan disponibles en el portal de transparència de la Generalitat.
dc.language.isocat
dc.publisherServei Català de la Salut
dc.relation.haspartPla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut per línia de servei (primària, hospitalària, sociosanitària i salut mental): metodologia general 2003
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.sourceScientia
dc.subjectAssistència hospitalària psiquiàtrica - Catalunya - Enquestes
dc.subjectServeis sanitaris - Catalunya - Opinió pública
dc.subjectPacients - Satisfacció
dc.subject.meshMental Health Services
dc.subject.meshPatient Satisfaction
dc.subject.meshData Collection
dc.subject.meshCatalonia
dc.titlePLAENSA: atenció sociosanitària amb internament - 2003
dc.title.alternativePla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): atenció sociosanitària amb internament
dc.title.alternativePla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut: atenció en salut mental (MILLE)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/report
dc.subject.decsservicios de salud mental
dc.subject.decssatisfacción del paciente
dc.subject.decsrecopilación de datos
dc.subject.decsCataluña
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.audienceCiutadania
dc.audienceProfessionals
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Torna al Registre Simple