PLAENSA: malalties minoritàries - 2024
Resum
La segona edició de l’estudi de percepció, experiència i satisfacció amb el servei dels usuaris atesos a les xarxes d’unitats d’expertesa clínica (XUEC), dut a terme per la Unitat d’Avaluació i Experiència del Pacient en el marc del Pla d’enquestes de percepció, experiència i satisfacció dels usuaris del Servei Català de la Salut (CatSalut), ha mostrat que les persones que han utilitzat aquest servei durant l’any 2024 valoren la satisfacció amb l’atenció rebuda amb un 7,95 sobre 10 de mitjana. A més, s’ha valorat la sensació d’estar en bones mans amb un 7,93 sobre 10 de mitjana. S’han valorat un total de 16 ítems a través d’un qüestionari dissenyat i validat l’any 2022. Els tres ítems més ben valorats pels usuaris l’any 2024 són “Tracte i amabilitat durant les visites” (94,9%), “Acollida amb el primer contacte” (91,7) i “La informació que rebeu us permet resoldre dubtes” (88,7%).
Els tres ítems amb més marge de millora són “Facilitat per contactar amb el professional de referència” (65,0%), “Els altres professionals tenen informació del vostre cas” (65,4%) i la “Puntualitat de les visites”. El treball de camp s’ha dut a terme durant el tercer trimestre de l’any 2024, utilitzant un qüestionari web amb invitació per SMS.
Paraules clau
Malalties minoritàries; Xarxes d’unitats d’expertesa clínica SISCAT; Enquestes de satisfaccióCitació recomanada
Servei Català de la Salut, Unitat d'avaluació i experiència del pacient. Pla d'enquestes de percepció, experiència i satisfacció d'usuaris del Servei Català de la Salut (PLAENSA): malalties minoritàries, 2024. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2025.
Audiència
ProfessionalsCiutadania
Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:




