Resum
El propòsit d'aquest pòster és descriure les principals característiques del sistema de gestió de la qualitat d'una biblioteca de salut, fent especial atenció a la carta de serveis dels usuaris. Actualment, les biblioteques han d'adaptar-se als canvis produïts en el seu context; per exemple: ser competitives, proveir serveis i productes que compleixin amb les expectatives de l'usuari, mantenir i augmentar el nombre d'usuaris i generar confiança, a més de gestionar els recursos de manera eficient. Les biblioteques que executen un sistema de gestió de la qualitat persegueixen la millora contínua dels serveis i un augment en l'eficiència, la qualitat i l'eficàcia de la base de les demandes dels usuaris, que són els que, en última instància, avaluaran els serveis i els compromisos adquirits per la biblioteca i els seus usuaris. Una carta de serveis és un document en el qual s'estableixen les prioritats dels serveis que una organització ofereix als seus usuaris i el seu nivell de qualitat, el compromís amb els usuaris i els mecanismes dels quals disposa per fer suggeriments o queixes. Les cartes de serveis són una eina per gestionar la qualitat dels serveis que tenen un impacte directe en la millora i la percepció de la qualitat per part de l'usuari final.
Paraules clau
Carta de serveis; Gestió de la qualitat; Serveis bibliotecaris
Citació recomanada
Roque-Castella, P. Quality management system in health library: costumer service charter. Poster presented at: 10th European Association for Health Information and Libraries (EAHIL) Conference; 2010 June 14-18; Lisbon.
Audiència
Professionals
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/2195Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: