Línia d’actuació 6: nou model de contractació de l’atenció sanitària més enfocat a resultats en salut
Resum
Cal fer modificacions i adaptacions en els instruments de contraprestació per tal d’alinear els incentius amb els objectius establerts en el bloc de transformació del model d’atenció, prioritzant i incentivant:
- La prestació d’una atenció més resolutiva que fomenti que els pacients siguin atesos en el nivell més adequat.
- La promoció de la coordinació i el treball en xarxa dels diferents proveïdors, de manera que s’introdueixin canvis en el model d’atenció, especialment en els casos de cronicitat i d’alta complexitat.
- El disseny d’un sistema d’incentius que no estigui tan condicionat per l’estructura existent sinó per les necessitats de les persones, per tal de contribuir a la finalitat de fomentar una atenció centrada en els pacients.
Paraules clau
Polítiques de salut; Planificació sanitària; Pla de salut de Catalunya
Citació recomanada
Departament de Salut. Línia d’actuació 6: nou model de contractació de l’atenció sanitària més enfocat a resultats en salut. Ann Med (Barc 1976). 2013;96(4):147-148.
Audiència
Professionals
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/3301Aquest element apareix a les col·leccions següents
- DS - Articles científics [346]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: