Eficàcia d’una intervenció educativa centrada en la persona, realitzada per infermeria en pacients amb Malaltia Inflamatòria Intestinal
Resum
El coneixement sobre la pròpia malaltia té una importància crucial, quan treballem sota el paradigma de el model d'atenció centrat en el pacient. I són els programes educatius per a la salut, una de les eines utilitzades per donar poder als nostres pacients.
Aconseguir posar de manifest l'eficàcia dels programes educatius en la millora de l'adquisició de coneixements sobre la pròpia malaltia per als pacients amb malaltia inflamatòria intestinal, tant la malaltia de Crohn com la colitis ulcerosa, és molt rellevant tant per al disseny de programes en funció de les necessitats educatives detectades com per a l'avaluació objectiva dels mateixos.
Paraules clau
Atenció centrada en el pacient; Malaltia inflamatòria intestinal; Programa d'intervenció educativa
Citació recomanada
Navarro Correal E. Eficàcia d'una intervenció educativa centrada en la persona, realitzada per infermeria en pacients amb Malatia Inflamatòria Intestinal. Comunicació presentada a: 13a Jornada Científica Vall Hebron Institut de Recerca; 2019 Desembre 12-13; Barcelona.
Audiència
Professionals
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/4548Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: