Torna al Registre Simple

 
dc.contributorDepartament de Salut
dc.contributor.authorArranz-Castella, Teresa
dc.contributor.authorBonany Roig, Alfons
dc.contributor.authorClos-Romera, Montserrat
dc.contributor.authorEstrada-Sabadell, Maria D.
dc.contributor.authorHospital-Marchal, Olga
dc.contributor.authorLópez García, Júlia
dc.contributor.authorLópez-Gil Vives, Maite
dc.contributor.authorMercader, Mercè
dc.contributor.authorPareja-Rossell, Clara
dc.contributor.authorSabater Sánchez, Carme
dc.contributor.authorSardà-Raventós, Maria
dc.contributor.authorSisternas Suris, Carles
dc.contributor.authorSubías-Millaruelo, Maria LL.
dc.contributor.authorSerra-Sutton, Vicky
dc.date.accessioned2021-03-25T10:01:38Z
dc.date.available2021-03-25T10:01:38Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.citationArranz Castella T, Bonany Roig A, Clos-Romera M, Hospital-Marchal O, Mercader-Menéndez M, Pareja-Rossell C, et al. Requisits i condicions per a la publicitat de productes sanitaris adreçada al públic. 2a ed. Barcelona: Direcció General d’Ordenació i Regulació Sanitària; 2021.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11351/5799
dc.descriptionPublicitat; Productes sanitaris; Públic
dc.description.abstractD’acord amb la normativa en matèria de productes sanitaris i productes sanitaris de diagnòstic in vitro, la publicitat d’aquests productes adreçada al públic està sotmesa a una sèrie de limitacions i condicions i al control de les autoritats sanitàries de les comunitats autònomes que exerceixen, entre d’altres actuacions, l’avaluació i l’autorització prèvies dels missatges publicitaris que es volen difondre.
dc.language.isocat
dc.language.isospa
dc.publisherDirecció General d’Ordenació i Regulació Sanitària
dc.relation.isversionof2a ed.
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceScientia
dc.subjectProductes de salut
dc.subjectSalut en els mitjans de comunicació de massa
dc.subject.meshProducts Publicity Control
dc.titleRequisits i condicions per a la publicitat de productes sanitaris adreçada al públic
dc.title.alternativeRequisitos y condiciones para la publicidad de productos sanitarios dirigida al público
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/report
dc.subject.decscontrol de la publicidad de productos
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.audienceProfessionals
dc.contributor.authoraffiliation[Arranz Castella T] Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears, Barcelona, Spain. [Bonany Roig A] Agència Catalana del Consum, Barcelona, Spain. [Clos-Romera M, Hospital-Marchal O, Mercader-Menéndez M, Pareja-Rossell C, Sardà-Raventós M] Direcció General d’Ordenació i Regulació Sanitària, Departament de Salut, Generalitat de Catalunya, Barcelona, Spain. [Estrada-Sabadell D, Serra-Sutton V] Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQUAS), Departament de Salut, Generalitat de Catalunya, Barcelona, Spain. [López García J, Sisternas Suris C] Federació Espanyola d’Empreses de Tecnologia Sanitària (FENIN), Madrid, Spain. [López-Gil Vives M] Associació per a l’Autocura de la Salut (ANEFP), Barcelona, Spain. [Sabater Sánchez C] Coordinadora d’Usuaris de la Sanitat, Salut, Consum i Alimentació (CUS), Barcelona, Spain. [Subías Millaruelo MLL] Assessoria Jurídica, Departament de Salut, Generalitat de Catalunya, Barcelona, Spain
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Torna al Registre Simple