Notificació i gestió d’incidents relacionats amb la seguretat dels pacients com a eina per a la millora contínua
Resum
A Catalunya, l’any 2012, en el marc de l’actual Servei
de Promoció de la Qualitat i la Bioètica de la Direcció General d’Ordenació Professional i Regulació Sanitària del
Departament de Salut, es va impulsar un model de seguretat dels pacients, inicialment en hospitals d’aguts i
equips d’atenció primària. Aquest model persegueix assolir l’excel·lència en la seguretat dels pacients, sobretot en
les àrees especialment crítiques dels centres sanitaris, i
reduir al mínim possible el risc de danys innecessaris associats a l’atenció prestada.
Paraules clau
Seguretat dels pacients; Sistema de notificació; TPSC Cloud
Citació recomanada
Massanés M, Álava F, Oliva G, Navarro L, Jiménez M, Esquerra M, et al. Notificació i gestió d’incidents relacionats amb la seguretat dels pacients com a eina per a la millora contínua. Ann Med (Barc 1976). 2017;100:18-22.
Audiència
Professionals
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/6707Aquest element apareix a les col·leccions següents
- DS - Articles científics [353]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: