Torna al Registre Simple

 
dc.contributorDepartament de Salut
dc.contributor.authorServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat
dc.date.accessioned2022-09-27T10:18:59Z
dc.date.available2022-09-27T10:18:59Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat. Pla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): atenció urgent hospitalària, 2008. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2009.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11351/8242
dc.descriptionAtenció urgent hospitalària; Enquestes de satisfacció
dc.description.abstractL’enquesta de satisfacció amb els serveis d’urgències 2008 dóna uns resultats que es poden considerar correctes en línies generals, encara que reflecteixen un lleuger descens de valoracions positives per part dels assegurats en relació amb els resultats obtinguts l’any 2006. Els assegurats del CatSalut atesos a les urgències puntuen la seva satisfacció global amb els serveis rebuts amb un 7,31 sobre 10 (7,25 sobre 10 l’any 2006). El Pla d'enquestes de satisfacció (PLAENSA©) és un projecte que va començar l'any 2001 per avaluar la qualitat del servei i el grau de satisfacció de les persones usuàries amb els diferents serveis sanitaris públics, amb l'objectiu d'obtenir una informació que resulta molt valuosa per dissenyar i implementar estratègies de millora de la qualitat en la provisió d'aquests serveis. La satisfacció és un sentiment subjectiu de la persona receptora del servei, que té un gran valor per a la gestió. Quantificar-la permet avaluar l'acceptabilitat dels esforços de planificació i provisió de serveis i complementar els aspectes d'eficiència i efectivitat. En aquest sentit, els estudis del PLAENSA© formen part de la informació de resultats que es presenta a la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya, s’incorporen en els informes sectorials de la Central de Resultats de l’Observatori del Sistema de Salut de Catalunya, donen suport als objectius del Pla de Salut i estan disponibles en el portal de transparència de la Generalitat.
dc.language.isocat
dc.publisherServei Català de la Salut
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceScientia
dc.subjectHospitals - Serveis d'urgències - Catalunya - Enquestes
dc.subjectHospitals - Serveis d'urgències - Catalunya - Opinió pública
dc.subjectPacients - Satisfacció
dc.subject.meshEmergency Medical Services
dc.subject.meshPatient Satisfaction
dc.subject.meshData Collection
dc.subject.meshCatalonia
dc.titlePLAENSA: atenció urgent hospitalària - 2008
dc.title.alternativePla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): atenció urgent hospitalària
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/report
dc.subject.decsservicios médicos de urgencia
dc.subject.decssatisfacción del paciente
dc.subject.decsrecopilación de datos
dc.subject.decsCataluña
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.audienceProfessionals
dc.audienceCiutadania
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

Portada del document
Portada del document
Portada del document

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Torna al Registre Simple