Resum
Aquest document pretén emmarcar la definició del que podria ser el model d’atenció no presencial (MANP) dins del marc sanitari català basant-se en les particularitats i en les experiències que es desenvolupen actualment en el nostre país i en l’entorn més proper, i que ha de servir per complementar i millorar -sense substituir- l’atenció presencial, que representa la major part del dia a dia dels nostres centres sanitaris. El document defineix el marc conceptual del MANP des de les vessants assistencial i de suport tecnològic, juntament amb la proposta de cartera de serveis i el seu procés d’avaluació.
Paraules clau
Atenció sanitària no presencial; Telemedicina; Gestió sanitària; Telemedicine; Health mangement ; Atención sanitaria no presencial; Telemedicina; Gestión sanitaria
Citació recomanada
Grup de Treball del Model d'Atenció no Presencial en el Sistema Sanitari de Catalunya. Model d'atenció no presencial en el sistema sanitari de Catalunya: 2013-2016. Barcelona: Departament de Salut; 2014.
Audiència
Professionals
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/941Aquest element apareix a les col·leccions següents
- DS - Monografies [7]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: