PLAENSA: atenció especialitzada ambulatòria - 2023
Resum
"La sisena edició de l’estudi de percepció, experiència i satisfacció amb el servei d’atenció ambulatòria especialitzada dut a terme per la Unitat d’Experiència del Pacient en el marc del Pla d’enquestes de percepció, experiència i satisfacció dels usuaris del Servei Català de la Salut (CatSalut) ha mostrat que les persones que han utilitzat aquest servei durant l’any 2023 valoren la satisfacció amb l’atenció rebuda amb un 7,84 sobre 10 de mitjana. A més a més, de les persones que s’han entrevistat, un 83,40% ha respòs que “Si” a la pregunta: “Si pogués triar, tornaria a venir aquest mateix especialista?”. Les preguntes amb una major freqüència de respostes positives es troben dintre dels àmbits tracte i espais. La "P14 Tracte personal de l'infermer o infermera", amb un 96,3% de respostes positives, la "P9 Respecte a la seva intimitat", amb un 96,2% i, finalment, la "P6 Neteja del centre" amb un 94,9%. Aquest estudi compta amb 4.393 casos, procedents del registre d’usuaris del CatSalut. Les entrevistes s’han dut a terme utilitzant el qüestionari validat l’any 2021, i que s’ha tornat a validar després de l’edició d’enguany. El treball de camp s’ha dut a terme durant el quart trimestre de l’any 2023, mitjançant enquestes autoadministrades per formulari web, previ enviament d'invitació via SMS ."
Paraules clau
Enquestes de satisfacció; Atenció especialitzada ambulatòria; AEACitació recomanada
Servei Català de la Salut. Unitat d'avaluació i experiència del pacient. Pla d'enquestes de percepció, experiència i satisfacció d'usuaris del Servei Català de la Salut (PLAENSA): atenció especialitzada ambulatòria, 2023. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2024.
Audiència
ProfessionalsCiutadania
Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:




