PLAENSA: atenció primària - 2023
Resum
La novena edició de l’estudi de percepció, experiència i satisfacció amb el servei d’atenció primària: medicina i infermeria familiar i comunitària, dut a terme per la Unitat d’Avaluació i Experiència del Pacient en el marc del Pla d’enquestes de percepció, experiència i satisfacció dels usuaris del Servei Català de la Salut (CatSalut), ha mostrat que les persones que han utilitzat aquest servei durant l’any 2023 valoren la satisfacció amb l’atenció rebuda amb un 7,72 sobre 10 de mitjana. A més, de les persones entrevistades, un 85,8 % ha respost que “Sí” a la pregunta: “Si poguéssiu triar, continuaríeu venint a aquest CAP?”.
Les preguntes amb una major freqüència de respostes positives es troben dins dels àmbits d’espais, tracte i informació: la “P5. Neteja del CAP”, amb un 95,4 % de respostes positives; la “P14. Tracte personal de les infermeres i infermers”, amb un 94,8 %, i finalment la “P10. S’entenen les explicacions”, amb un 94,1 %.
Aquest estudi compta amb 29.760 casos, procedents del conjunt mínim bàsic de dades del servei d’atenció primària. En l’edició de l’any 2023, s’ha utilitzat un qüestionari validat durant l’any 2022, i que s'ha tornat a validar després de l'edició d'enguany. El treball de camp s’ha dut a terme durant el quart trimestre de l’any 2023, utilitzant un qüestionari web amb invitació per SMS.
Paraules clau
Enquestes de satisfacció; Atenció primària; Infermeria familiar i comunitàriaCitació recomanada
Servei Català de la Salut. Unitat d'avaluació i experiència del pacient. Pla d'enquestes de percepció, experiència i satisfacció d'usuaris del Servei Català de la Salut (PLAENSA): atenció primària; medicina i infermeria familiar i comunitària, 2023. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2024.
Audiència
ProfessionalsCiutadania
Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:




