PLAENSA : atenció al procés de rehabilitació ambulatòria - 2023

Data
2024Enllaç permanent
https://hdl.handle.net/11351/12323Resum
La quarta edició de l’estudi de percepció, experiència i satisfacció amb el servei d’atenció al procés de rehabilitació ambulatòria, dut a terme per la Unitat d’Avaluació i Experiència del Pacient en el marc del Pla d’enquestes de percepció, experiència i satisfacció dels usuaris del Servei Català de la Salut (CatSalut), ha mostrat que les persones que han utilitzat aquest servei durant l’any 2023 valoren la satisfacció amb l’atenció rebuda amb un 7,54 sobre 10 de mitjana. A més a més, de les persones que s’han entrevistat, un 78,8 % ha respost que “Sí” a la pregunta: “Si poguéssiu triar, continuaríeu venint a aquest centre?”.
Les preguntes amb una major freqüència de respostes positives es troben dins dels àmbits de tracte i espai on es proveeix el servei: la “P13. Tracte dels fisioterapeutes”, amb un 94,0 % de respostes positives; la “P14. Netedat de les instal·lacions del centre”, amb un 93,9 %, i finalment la “P21. Tracte, amabilitat del personal d’administració”, amb un 92,4 %.
Aquest estudi compta amb 5.200 casos, procedents del registre de facturació d’activitat dels centres proveïdors. Durant aquesta edició de l’any 2023, s’ha utilitzat un qüestionari validat durant l’any 2019, que s’ha tornat a validar després de l’edició d’enguany. El treball de camp s’ha dut a terme entre el 19 i el 21 de juny de l’any 2023, utilitzant un qüestionari web amb invitació per SMS.
Paraules clau
Rehabilitació ambulatòria; Enquestes de satisfaccióCitació recomanada
Servei Català de la Salut. Unitat d'avaluació i experiència del pacient. Pla d'enquestes de percepció, experiència i satisfacció d'usuaris del Servei Català de la Salut (PLAENSA): atenció al procés de rehabilitació ambulatòria, 2023. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2024.
Audiència
ProfessionalsCiutadania
Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:



