PLAENSA: atenció hospitalària amb internament d'aguts - 2024
Resum
La novena edició de l’estudi de percepció, experiència i satisfacció amb el servei d’atenció hospitalària amb internament, dut a terme per la Unitat d’Avaluació i Experiència del Pacient en el marc del Pla d’enquestes de percepció, experiència i satisfacció dels usuaris del Servei Català de la Salut (CatSalut), ha mostrat que les persones que han utilitzat aquest servei durant l’any 2024 valoren la satisfacció amb l’atenció rebuda amb un 8,29 sobre 10 de mitjana. A més a més, de les persones que s’han entrevistat, un 88,8% ha respost que “Sí” a la pregunta: “Si poguéssiu triar, continuaríeu venint a aquest hospital?”. Les preguntes amb una major freqüència de respostes positives son: la “P8. Tracte personal de les infermeres i infermers” , amb un 95,4% de respostes positives, la “P21. Ajudar a controlar i millorar el dolor”, amb un 95,2% de respostes positives i “P19. Informació coherent”, amb un 94,9%. Aquest estudi compta amb 4.478 casos, procedents del registre d’activitat dels centres proveïdors. Durant aquesta edició de l’any 2024, s’ha utilitzat un qüestionari validat durant l’any 2022, que s’ha tornat a validar després de l’edició d’enguany. El treball de camp s’ha dut a terme entre l'11 i el 15 de març de l’any 2024, utilitzant un qüestionari web amb invitació per SMS.
Paraules clau
Enquestes de satisfacció; Atenció hospitalària; Internament d'agutsCitació recomanada
Servei Català de la Salut. Unitat d'avaluació i experiència del pacient. Pla d'enquestes de percepció, experiència i satisfacció d'usuaris del CatSalut (PLAENSA): atenció hospitalària amb internament d'aguts, 2024. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2025.
Audiència
ProfessionalsCiutadania
Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:




