Torna al Registre Simple

 
dc.contributorDepartament de Salut
dc.contributor.authorServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat
dc.date.accessioned2022-06-03T10:47:09Z
dc.date.available2022-06-03T10:47:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat. Pla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): atenció urgent hospitalària, 2019. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2020.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11351/7624
dc.descriptionAtenció urgent hospitalària; Enquestes de satisfacció
dc.description.abstractLa sisena edició de l’estudi de percepció, experiència i satisfacció amb el servei d’atenció al procés d’atenció hospitalària urgent del Pla d’estudis de percepció, experiència i satisfacció d’usuaris (PLAENSA) del Servei Català de la Salut (CatSalut) ha mostrat que les persones usuàries d’aquest servei qualifiquen de 7,45 sobre 10 la satisfacció amb el servei rebut, i que un 78,0% de les que n’han estat beneficiàries tornarien a escollir ser ateses en el mateix centre, si els fos possible (fidelitat). L’any 2016, any en què es va dur a terme l’anterior edició, la satisfacció mitjana va ser de 7,51 sobre 10, mentre que la fidelitat se situava en 80,3%. El Pla d'enquestes de satisfacció (PLAENSA©) és un projecte que va començar l'any 2001 per avaluar la qualitat del servei i el grau de satisfacció de les persones usuàries amb els diferents serveis sanitaris públics, amb l'objectiu d'obtenir una informació que resulta molt valuosa per dissenyar i implementar estratègies de millora de la qualitat en la provisió d'aquests serveis. La satisfacció és un sentiment subjectiu de la persona receptora del servei, que té un gran valor per a la gestió. Quantificar-la permet avaluar l'acceptabilitat dels esforços de planificació i provisió de serveis i complementar els aspectes d'eficiència i efectivitat.
dc.language.isocat
dc.publisherServei Català de la Salut
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceScientia
dc.subjectHospitals - Serveis d'urgències - Catalunya - Enquestes
dc.subjectHospitals - Serveis d’urgències - Catalunya - Opinió pública
dc.subjectPacients - Satisfacció
dc.subject.meshEmergency Medical Services
dc.subject.meshPatient Satisfaction
dc.subject.meshData Collection
dc.subject.meshCatalonia
dc.titlePLAENSA: atenció urgent hospitalària - 2019
dc.title.alternativePla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): atenció urgent hospitalària
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/report
dc.subject.decsservicios médicos de urgencia
dc.subject.decssatisfacción del paciente
dc.subject.decsrecopilación de datos
dc.subject.decsCataluña
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.audienceProfessionals
dc.audienceCiutadania
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Torna al Registre Simple