Evaluación de la seguridad, eficacia/efectividad y eficiencia de la teleconsulta en atención primaria, y de los aspectos organizativos, éticos, sociales y legales ligados a su uso
Resum
L'atenció primària de salut actualment s’enfronta a una limitació en recursos, sobretot
econòmics i de força de treball. A més, la pandèmia pel coronavirus SARS-CoV-2 (COVID-19) ha posat de manifest més que mai la importància de poder atendre pacients de manera remota (a distància). La teleconsulta (entesa com la comunicació a distància entre professional de la salut i pacient, bé de forma síncrona a través de videotrucada, trucada telefònica o missatgeria instantània, o bé de forma asíncrona a través de correu electrònic en plataformes segures, eConsulta o similar) es planteja com una possible eina que podria ajudar a estalviar recursos econòmics i de disponibilitat de temps a tots els actors que formen part de la cadena de valor, mantenir o millorar la qualitat de l’atenció (resultats en salut) i l’experiència de l’usuari, i garantir la futura viabilitat dels serveis d’atenció primària.
Paraules clau
Atenció primària; Teleconsulta; Avaluació
Citació recomanada
Moltó Puigmartí C, Segur Ferrer J, Berdún Peñato J, Piera Jiménez J, Estrada Sabadell MD, Vivanco Hidalgo RM. Evaluación de la seguridad, eficacia/efectividad y eficiencia de la teleconsulta en atención primaria, y de los aspectos organizativos, éticos, sociales y legales ligados a su uso. Barcelona: Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya; 2022. (Informes de evaluación de tecnologías sanitarias).
Audiència
Professionals
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/7977Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: