PLAENSA: atenció urgent hospitalària - 2011
Resum
En la tercera edició de l’enquesta de satisfacció amb els serveis d’urgències 2011 els resultats esdevenen positius i reflecteixen un ascens en relació amb les dades obtingudes en les edicions anteriors 2008 i 2006. Els assegurats del CatSalut atesos a les urgències puntuen la seva satisfacció global amb els serveis rebuts amb un 7,6 sobre 10 (7,3 sobre 10 l’any 2008).
El Pla d'enquestes de satisfacció (PLAENSA©) és un projecte que va començar l'any 2001 per avaluar la qualitat del servei i el grau de satisfacció de les persones usuàries amb els diferents serveis sanitaris públics, amb l'objectiu d'obtenir una informació que resulta molt valuosa per dissenyar i implementar estratègies de millora de la qualitat en la provisió d'aquests serveis.
La satisfacció és un sentiment subjectiu de la persona receptora del servei, que té un gran valor per a la gestió. Quantificar-la permet avaluar l'acceptabilitat dels esforços de planificació i provisió de serveis i complementar els aspectes d'eficiència i efectivitat.
En aquest sentit, els estudis del PLAENSA© formen part de la informació de resultats que es presenta a la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya, s’incorporen en els informes sectorials de la Central de Resultats de l’Observatori del Sistema de Salut de Catalunya, donen suport als objectius del Pla de Salut i estan disponibles en el portal de transparència de la Generalitat.
Paraules clau
Atenció urgent hospitalària; Enquestes de satisfaccióCitació recomanada
Servei Català de la Salut. Unitat de Qualitat. Pla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): atenció urgent hospitalària, 2011. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2012.
Audiència
ProfessionalsCiutadania
Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element:




