Torna al Registre Simple

 
dc.contributorDepartament de Salut
dc.contributor.authorServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat
dc.date.accessioned2021-05-25T09:31:52Z
dc.date.available2021-05-25T09:31:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationServei Català de la Salut. Unitat de Qualitat. Pla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): atenció sociosanitària amb internament, 2019. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2020.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11351/5971
dc.descriptionEnquestes de satisfacció; Atenció sociosanitària; Internament
dc.description.abstractLa sisena edició de l’estudi de percepció, experiència i satisfacció amb el servei d’atenció sociosanitària amb internament del Pla d’estudis de percepció, experiència i satisfacció d’usuaris (PLAENSA) del Servei Català de la Salut (CatSalut) ha mostrat que les persones usuàries d’aquest servei qualifiquen de 8,36 sobre 10 la satisfacció amb el servei rebut, i que un 91,80% de les que n’han estat beneficiàries tornarien a escollir ser ateses al mateix centre, si els fos possible (fidelitat). L’any 2016, any en què es va dur a terme l’anterior edició, la satisfacció mitjana va ser de 8,42 sobre 10, mentre que la fidelitat se situava en 91,65%. Cal esmentar que l’estudi PLAENSA 2019 del servei d’atenció sociosanitària amb internament s’ha dut a terme en un context d’avaluació d’objectius contractuals dels proveïdors lligats a la seva realització. Aquesta circumstància el diferencia dels estudis duts a terme durant l’any 2016 i de les anteriors edicions. El Pla d'enquestes de satisfacció (PLAENSA©) és un projecte que va començar l'any 2001 per avaluar la qualitat del servei i el grau de satisfacció de les persones usuàries amb els diferents serveis sanitaris públics, amb l'objectiu d'obtenir una informació que resulta molt valuosa per dissenyar i implementar estratègies de millora de la qualitat en la provisió d'aquests serveis. La satisfacció és un sentiment subjectiu de la persona receptora del servei, que té un gran valor per a la gestió. Quantificar-la permet avaluar l'acceptabilitat dels esforços de planificació i provisió de serveis i complementar els aspectes d'eficiència i efectivitat. En aquest sentit, els estudis del PLAENSA© formen part de la informació de resultats que es presenta a la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya, s’incorporen en els informes sectorials de la Central de Resultats de l’Observatori del Sistema de Salut de Catalunya, donen suport als objectius del Pla de Salut i estan disponibles en el portal de transparència de la Generalitat.
dc.language.isocat
dc.language.isospa
dc.publisherServei Català de la Salut
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.sourceScientia
dc.subjectAssistència hospitalària psiquiàtrica - Catalunya - Enquestes
dc.subjectServeis sanitaris - Catalunya - Opinió pública
dc.subjectPacients - Satisfacció
dc.subject.meshMental Health Services
dc.subject.meshPatient Satisfaction
dc.subject.meshData Collection
dc.subject.meshCatalonia
dc.titlePLAENSA: atenció sociosanitària amb internament - 2019
dc.title.alternativePla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): atenció sociosanitària amb internament
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/report
dc.subject.decsservicios de salud mental
dc.subject.decssatisfacción del paciente
dc.subject.decsrecopilación de datos
dc.subject.decsCataluña
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.audienceProfessionals
dc.audienceCiutadania
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Torna al Registre Simple