Resum
La satisfacció dels usuaris del CatSalut amb el servei d'Atenció Primària és de 7,12 l'any 2021, mentre que l'any 2018 era del 7,97. D'altra banda, la fidelitat ha esdevingut del 78,6%, mentre que a l'edició del 2018 va ser del 88,0%. El Pla d'enquestes de satisfacció (PLAENSA©) és un projecte que va començar l'any 2001 per avaluar la qualitat del servei i el grau de satisfacció de les persones usuàries amb els diferents serveis sanitaris públics, amb l'objectiu d'obtenir una informació que resulta molt valuosa per dissenyar i implementar estratègies de millora de la qualitat en la provisió d'aquests serveis. La satisfacció és un sentiment subjectiu de la persona receptora del servei, que té un gran valor per a la gestió. Quantificar-la permet avaluar l'acceptabilitat dels esforços de planificació i provisió de serveis i complementar els aspectes d'eficiència i efectivitat. En aquest sentit, els estudis del PLAENSA© formen part de la informació de resultats que es presenta a la Comissió de Salut del Parlament de Catalunya, s’incorporen en els informes sectorials de la Central de Resultats de l’Observatori del Sistema de Salut de Catalunya, donen suport als objectius del Pla de Salut i estan disponibles en el portal de transparència de la Generalitat.
Paraules clau
Enquestes de satisfacció; Atenció Primària; Infermeria familiar i comunitària
Citació recomanada
Servei Català de la Salut. Unitat Experiència del Pacient. Pla d'enquestes de satisfacció d'assegurats del CatSalut (PLAENSA): atenció primària, 2021. Barcelona: Servei Català de la Salut; 2022.
Audiència
ProfessionalsCiutadania
Empreu aquest identificador per citar i/o enllaçar aquest document
https://hdl.handle.net/11351/8199Aquest element apareix a les col·leccions següents
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: